شاید یکی از رایجترین مشکلات کاربران ویندوز در ایران غیر فعال شدن ویندوز یا مواجه شدن با کلمه this copy of windows is not genuine باشه که کاربر رو کاملا گیج میکنه و البته راه های مختلفی برای برطرف شدنش هست که شاید در این مورد توی گوگل به سایت های زیادی رفتید اما مشکلتون حل نشده ولی میخوام یک برنامه ای رو برای دانلود بزارم که ویندوز رو قانونی میکنه و مشکل برطرف میشه
برنامه نرم افزاری remov WAT 2.2.5
اجرای این برنامه بسیار راحت از شما پس از اجرای برنامه به صورت کامل با ری استارت سیستم مواجه میشید پس از ری استارت میبینید که این پیغام ناپدید شده و از پراپرتیس my computer میتونید چک کنید که اکتیو شده ویندوزتان
این نرم افزار حجم کمی داره حدود ۴٫۵ مگ
http://www.4shared.com/zip/V-IVrFLW/RemoveWAT22.html
http://www.ziddu.com/download/16885453/RemoveWAT22.ZIP.htm
به درخواست کاربران یک راه دیگه هم اضافه شد بد نیست امتحانش کنید:
اما در ترفندى که آموزش خواهم داد، شما هر یک ماه یک بار، کارى می کنید که ویندوز دوباره تصور کند که یک ماه دیگر فرصت دارید!!
فقط تنها موردی که باید دقت کنید این است که این کار چهار بار بیشتر قابل انجام نیست. یعنی شما تا چهار ماه (١٢٠ روز) بیشتر نمی توانید از این ترفند استفاده کنید. که البته به نظر من شما بعد از ١٢٠ روز بهتر است یک ویندوز جدید نصب کنید.
خوبی این روش این است که ویندوز شما بدون هیچ مشکلی آپدیت خواهد شد!
خیلی ساده است:
- ویندوز ۷ را به صورت آزمایشی Trial نصب کنید. (جایی که Serial Number خواسته می شود لازم نیست وارد کنید)
- یک ماه با خیال راحت از آن استفاده کنید. وقتی صفحه دسکتاپ مشکی شد و خواسته شد که سریال نامبر را وارد کنید، این گام ها را طی کنید:
- در منوی Start تایپ کنید cmd وقتی Command Prompt را دیدید روی آن کلیک راست کنید و Run as Administrator را انتخاب کنید تا خط فرمان با دسترسی مدیریتی باز شود.
- در صفحه مشکلی که ظاهر می شود، عبارت زیر را تایپ کنید و کلید Enter را بفشارید:
slmgr /rearm
- همین! فقط کافیست ویندوز خود را ری استارت کنید تا یک ماه دیگر هم فرصت استفاده از ویندوزتان را داشته باشید.
موضوعات مرتبط: کامپیوتر و فناوری اطلاعات از کجا چه خبر...
ما را در سایت از کجا چه خبر دنبال میکنید
برچسب: غیرفعال,ویندوز, نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 6 مهر 1396 ساعت: 19:44