اگر تا بحال با این مشکل برخورد نکردید حتما در آینده نزدیک با آن برخورد خواهید کرد چرا که 99% سیستم های عامل windows XP که در ایران وجود دارند نسخه های تقلبی بوده و بهمین دلیل این شرکت در ترفند جدیدی وقتی نرم افزار را updateمیکنید چک میکند که سیستم شما کپی است یا اصل و در صورتی که کپی باشد برنامه ای مزاحم که عملاً یک نوع ویروس است را برای شما ارسال میکند که دائم پیغام میدهد : "سیستم عامل شما اصل نیست و شما احتمالاً قربانی یک دزدی شده اید " .
رای اینکه ویندوز خود را قانونی کنید از طریق اینترنت به شرکت مایکروسافت وصل شوید و هزینه ثبت سیستم عامل خود را پرداخت کنید.
ال به خاطر اینکه عملاً در ایران بدلیل محاصره اقتصادی که وجود دارد حتی اگر هم شما بخواهید هزینه ثبت سیستم عامل خود را پرداخت کنید این مساله امکان پذیر نمی باشد و به همین دلیل تنها راه شما فرمت کردن سیستم میباشد که دردسر های خاص خود را دارد.
کارشناسان ما راه کاری برای حل این معضل پیدا کرده اند که ما آن را با شما در میان میگذاریم . البته اگر خیلی در کار با کامپیوتر وارد نیستید حتماً از همکاری یک فرد متخصص آموزش دیده استفاده کنید چون شما میبایست با رجیستری سیستم خود کارکنید و کوچکترین اشتباه کل سیستم شما را به هم می ریزد.
1 - taskmanager را اجرا کنید (ctrl+alt+delete)
2 – برنامه ای بنام wgatray.exe در حافظه فعال است فعالیت آن را پایان دهید.
3 – ویندوز را خاموش روشن و در حالت safe mode روشن کنید.
4 – از درون windowssystem32 پرونده wgatray.exe را پاک کنید.
5 – از درون windowssystem32dllcache پرونده wgatray.exe دیگری را که موجود است پاک کنید.
6 – با استفاده از run برنامه regedit را اجرا کنید.
7 – وارد قسمت HKEY_local_machinesoftwareMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonNotify شوید
8 - پوشه WgaLogon با کلیه محتویات آن را پاک کنید.
9 – ویندوز را خاموش روشن کنید.
اگر مجدداً پیشنهاد نصب wga برای شما آمد مواظب باشید دیگر آن را نصب نکنید.
موضوعات مرتبط: کامپیوتر و فناوری اطلاعات از کجا چه خبر...
ما را در سایت از کجا چه خبر دنبال میکنید
برچسب: چگونه, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: پنجشنبه 6 مهر 1396 ساعت: 19:44